12/10/2024

S dragim gostom iz Tetova

Nakon što je juče bio u poseti kolegi Slavku Bovanu, veliki zaljubljenik u enigmatiku Mensur Mamuti danas je navratio do mene u Novi Sad. Uručena mu je knjiga "Ars Magna", koju je osvojio kao nagradu na Međunarodnom danu anagrama, a kući odlazi sa još osam mojih knjiga. Naime, po povoljnim cenama kupio je "World of Anagrams", "Anagramne čarolije", "Sve je moglo biti drukčije", "Fifti-fifti" i sve četiri knjige iz tetralogije "Put ka vrhu". Naravno, takvom darežljivom gostu morao sam da pripremim na poklon i jednu kesu s primercima "Razbibrige", "Kviskoteke", "50 skandi" i "101 skandi". 

Eh, kad bi bilo više kolega kao Mensur, pa da izdvoje nešto novaca za taj hobi kojim se bave i nabave primerke vrhunske enigmatske literature... Ponoviću ko zna koji put - nabavkom ovih knjiga možete značajno unaprediti svoja znanja o enigmatici i uživati pre svega u mojim umotvorinama, ali i mnogih drugih enigmatskih majstora čije sjajne radove spominjem u pojedinim zbirkama. 

U svakom slučaju, drago mi je kad sretnem nekog kome enigmatika toliko znači da je spreman da utroši dosta vremena, energije i novca kako bi uživao u svom hobiju. Nije bilo mnogo vremena za druženje, ali opustili smo se u odličnom kafe-restoranu "Velvet". Možete videti da smo obojica smlatili veliku činiju vojvođanske supe s knedlama i mesom 😊.

3 comments:

  1. Zorane, zahvaljujem ti se na toplom gostoprimstvu i potvrđujem da vam je supa extra!
    Jako sam sretan što sad već pred sobom imam radove jednog vrsnog enigmatičara, makar koliko to koštalo.
    Samo mala ispravka, jeste to da sam veliki zaljubljenik enigmatike, ali ja sam takođe "enigmatičar" i nije mi hobi 😊. I ja zarađujem od enigmatike.
    Nagrada je bila samo povod dolaska i upoznavanja se lično s enigmatičarima. Ovog puta bili ste ti i Slavko Bovan. Nadam se susreta i s ostalima, nekom drugom prilikom!
    Pozdrav!


    ReplyDelete
  2. Mensure, to je tačno da zarađuješ kao enigmatičar. Međutim, ovo što si prevalio toliki put da bi se sreo s nama ne spada u profesionalne obaveze, nego nešto što si učinio kao veliki ljubitelj enigmatike i zato sam to naglasio. Hvala ti i na poseti i na kupovini mojih knjiga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Ja tako dišem😊 Hvala i tebi, još jednom!

      Delete