15/10/2024

U društvu enigmatskih vedeta


Povodom tridesetog rođendana "Kviskoteke" objavljena je ova velika križaljka Marka Mihaljevića, a među ljudima koji su obeležili istoriju tog sjajnog časopisa nalazim se i ja, tako da se moje prezime pojavljuje u dvadesetom redu križaljke. Osnivač i glavni urednik "Kviskoteke", Robert Pauletić, ovako me je opisao: "Genijalni novosadski anagramist na slici L; svestrani suradnik i urednik Kviskoteke, osvajač Jedanaestog prvenstva Hrvatske". 


Zanimljivo je da se upravo ovih dana navršava i pet godina otkako u kontinuitetu radim za redakciju "Kviskoteku", što će reći da sam utkan u šestinu istorije njenog uredništva. Osim toga, imali smo povremenu saradnju i ranije, a takođe sam bio visoko plasiran i na nekim ranijim prvenstvima Hrvatske (drugo mesto 2012. godine i četvrto mesto 2014. godine).

Uz zahvalnost Robertu Pauletiću na ovako lepom opisu u križaljci, njemu i svim kolegama i saradnicima čestitam ovaj veliki jubilej, uz želju da 2034. godine proslavimo i narednu okruglu godišnjicu "Kviskoteke". Živeli! 🍻🥂 ❤ 😎


No comments:

Post a Comment