06/05/2018

Još jedna zadovoljna čitateljka

Knjige koje objavljujem nemaju velike tiraže, jer ih štampam o sopstvenom trošku, ali zajedničko za sve njih je da predstavljaju nešto najbolje u domaćoj enigmatici, čak sam za knjigu "World of Anagrams" dobio priznanje od vodećih svetskih anagramista da je najbolje delo u toj oblasti enigmatske literature.

Budući da od tih knjiga nemam nekog profita, meni je pre svega bitno to što sam ostavio značajan trag u enigmatskoj literaturi i što su čitaoci zadovoljni. Upravo to bio je slučaj i sa ovom ljubiteljkom književnosti prefinjenog ukusa, koju je prijatno iznenadila moja lipogramska knjiga "Sve je moglo biti drukčije", prva u srpskoj književnosti bez ijednog slova "A". Ovom prilikom (rekla je da će navratiti na moj blog) srdačno je pozdravljam i želim joj svako dobro!

No comments:

Post a Comment