11/11/2023

U novom broju "Kvizorame"


Kolega Boris Nazanski u najnovijem broju "Kvizorame" (1646) objavio je prikaz moje anagramne mape ZET-a, a takođe je dao i kratku najavu 22. Međunarodnog prvenstva Srbije za anagramiste. Iako ima razne obaveze, on se 14 puta takmičio na ovom najkvalitetnijem konkursu u našem regionu, a još od početka šalje ocene nakon svakog kola, pa je i na taj način značajno doprineo uspehu tog tradicionalnog takmičenja.

Naravno, kad bih nabrajao šta je sve Boris uradio za mene, bilo bi tu još mnogo objavljenih informacija, razmenjenih knjiga, prigodnih skandinavki o mojim knjigama... A to nije činio samo za mene, nego i za mnoge druge ljude koji su to zaslužili svojim radom. Svaka čast, Borise, i veliko hvala na toj promociji stvaralačkih vrednosti!
 
Pomenutu stranicu iz "Kvizorame" možete pročitati i u pdf dokumentu NA OVOM LINKU.
 
Takođe bih preporučio da se ugledate na kolegu Nazanskog, pa nabavite neku moju knjigu ili učestvujete na takmičenjima koje organizujem. Možete se zabaviti i mnogo toga naučiti o ovom hobiju kojim se bavite.

No comments:

Post a Comment