18/04/2019

Preporod u Italiji!

Večeras sam se vratio iz Italije, gde sam išao kod druga iz osnovne škole Vukašina. Pored boravka u Rimu, gde on živi, posetio sam još Firencu i Milano, tako da sam imao mnogo zanimljivih doživljaja o kojima sam već obavestio moje prijatelje i poštovaoce na Fejsbuku, a narednih dana nešto ću napisati o tome i na ovom blogu.

Inače, od poslednje poruke koju sam ovde objavio prošlo je mesec dana, iz čega nije teško zaključiti da sam imao mnogo obaveza i da me je sve to prilično zamaralo. Osim toga, dogodilo mi se i nešto što se dešava maltene svima koji su najbolji u svom poslu - u jednom trenutku izgube motivaciju i počinju da se pitaju zašto dalje da se nešto trude i čemu sve to? Upravo stoga je ovo putovanje dobro došlo da se psihički preporodim i dobijem neki novi polet, energiju i inspiraciju, pa se nadam da će se to narednih meseci povoljno odraziti ne samo na moje enigmatsko stvaralaštvo, nego i da ću napredovati na časovima klavira (što je odnedavno moj novi hobi). 

No comments:

Post a Comment