18/11/2018

Susret enigmatičara u Nišu

Nakon obaveza koje sam imao kao delegat na skupštini "Dosta je bilo", jučerašnji boravak u Nišu iskoristio sam da se vidim sa enigmatičarima Miroslavom Cvetkovićem i Sašom Čolakovićem. Sreli smo se uveče u poznatoj niškoj kafani "Mrak", a sa nama su još bili i moje stranačke kolege Relja Aleksić, Aleksandar Zelenski i Strahinja Antonić.

Uz prijatno druženje, vreme je brzo proletelo. Niške kafane poznate su po odličnoj hrani, a tako je naravno bilo i u "Mraku". Nažalost, mada je hrana bila vrlo ukusna, nisam nešto mnogo pojeo (pola ovčije pljeskavice, dva ćevapa i malo šopske salate). Ispostavilo se da tokom dana nisam dobro tempirao količinu hrane, jer ujutru sam u lozovičkom motelu doručkovao ekstrakaloričnu lepinju s kajmakom, posle sam dobro jeo i na skupštini DJB, gde smo imali pauzu za švedski sto. Eh, koliko sam nekad mogao da pojedem i popijem, a sad moram da pazim...

2 comments:

  1. Lepo druženje. Ja i Saša smo bili gosti iako se ovo zbilo u Nišu. Dobili smo i po jedan vredan poklon - "Put ka vrhu 3" sa posvetom. Hvala, Zorane!

    ReplyDelete
  2. Nema na čemu, bilo mi je zadovoljstvo, a uživale su i kolege. Jedino nije valjalo što nam je "pauk" pokupio kola u centru Niša pre nego što smo došli, ali to nas nije omelo da odemo u kafanu.

    ReplyDelete