19/05/2024

Rezultati takmičenja u rešavanju anagrama

Na brzinskom takmičenju u rešavanju anagrama, koje je najavljeno kao prvo takmičenje za ovogodišnju Ligu rešavača, pojavilo se svega pet takmičara. Termin jeste bio malo nezgodan (od 23 sata do ponoći), ali mislim da za nekog ko voli enigmatiku to ne treba da bude prepreka, pogotovo što takmičenja u rešavanju anagrama (TURA) redovno održavamo u vremenu od 20 do ponoći.

Kako god bilo - hvala onima koji su izdvojili svoje slobodno vreme i učestvovali u rešavanju zadataka. Prvo mesto osvojio je Nenad Savić s rezultatom 18/19, a više od polovine rešenih zadataka imali su još Miloš Karna i Ilija Đurković. Njima će za nagradu pripasti nešto od enigmatske literature.

Izvinjenje takmičarima što je postavka anagrama br. 7 bila neispravna, pa je zato što anagram nije čist taj zadatak poništen.
 
Konačan plasman: 1. Nenad Savić 18 tačnih odgovora, 2. Miloš Karna 16, 3. Ilija Đurković 14, 4. Dragiša Cetić 9, 5. Mensur Mamuti 3.
 
Kompletni rezultati takmičenja koje je organizovao Nenad Savić (TURA 31) objavljeni su na njegovom blogu. U konkurenciji sedam takmičara prvo mesto zauzeo sam ja, drugi je bio Miloš Karna, a treći Ilija Đurković.

2 comments:

  1. Bravo za mene, ali treba imati u vidu da su ostali neposredno pre ovog takmičenja rešavali moju Turu 31 koja je trajala tri sata, dok sam ja odmarao, pa rezultat nije sasvim objektivan. Hvala Zoranu za lepe anagrame i stvarno šteta što nas nije bilo više.

    ReplyDelete
  2. Rešenja anagrama: 1. POTALA, 2. VAVILON A.D., 3. NOVA POBEDA, 4. IVO PATIJERA, 5. ANTIFEMINIST, 6. KLAVIJATURIST, 7. MANASTIR KAONA, 8. SLOVAČKI NAROD, 9. BOLNIČARKA BETI, 10. MRAVLJE KOLONIJE, 11. AMALIJA RODRIGEZ, 12. STADION MAKSIMIR, 13. BODLJIKAVO RASTINJE, 14. SIKSTINSKA KAPELA, 15. BOLESTI KANARINACA, 16. MAJESTETIČNI PLURAL, 17. POLITIKA NESVRSTANOSTI, 18. ALEKSANDRA SLAĐANA MILOŠEVIĆ, 19. ZASTAVA AUTOMOBILI, KRAGUJEVAC, 20. INTERVENTNA JEDINICA POLICIJE.

    ReplyDelete