03/09/2023

Moli se pošteni nalazač...

Sem one (žargonski rečeno) "sudijske krađe" na takmičenjima SES-a, prošlog vikenda doživeo 
sam još jednu otimačinu, koja me je prilično ozlojedila.

Naime, prve večeri od Miroslava Lazarevića primio sam na poklon knjigu o ispunjaljkama  i stavio sam je u torbu. Barem tako sam mislio dok se nisam vratio iz Kaća. Možda sam imao i neku kesu kod sebe? Đavo će ga znati. U svakom slučaju, ta knjiga više nije kod mene, a nije bila ni u hotelskoj sobi kad sam odlazio. Znači, neko ju je verovatno našao tokom večere, ali narednih dana nisam čuo da je pitao javno "Ko je zaboravio knjigu na stolu?", što bi pošteni nalazač bio dužan da uradi. A konobaricama takva knjiga ne treba, javile bi da su je pronašle.
 
Ja ću ovih dana pozvati Lazarevića, pa ću tu knjigu naručiti i platiti, ali mislim da je ovo velika sramota za naš savez da neko tako mazne knjigu kolegi enigmatičaru. Pogotovo je sramota što sam po ko zna koji put doneo hrpu časopisa na poklon, a da ne spominjem šta sam sve poklanjao u prethodnih dvadesetak godina na raznim takmičenjima koja sam organizovao. I onda se nađe neko da mi otuđi knjigu. Pa mislim stvarno, zar je dotle došlo…

No comments:

Post a Comment