29/08/2023

Kraj impresivnog niza

U Kaću su proteklog vikenda održani 22. Susreti enigmata Srbije. Dvoumim se da li da uopšte pišem neki opširniji komentar o ovogodišnjim takmičenjima, jer onda će se (umesto da kažu kako sam potpuno u pravu) naći neki zlobni pojedinci da kenjaju kako sam loš gubitnik i da to pričam samo zato što nisam šesti put zaredom najuspešniji učesnik Susreta enigmata Srbije. Međutim, sviđalo se to nekom ili ne, istina je da sam i ove godine objektivno bio najbolji u tri zvanične discipline i to se lako može potkrepiti činjenicama.

Nekih ranijih godina verovatno bih bio ljut na ovakav epilog, ali sveukupnom pobedniku Vanji Tomaševu sam čestitao u Kaću, poklonio mu i moju novu knjigu. Kad je već prekinut taj moj impresivni niz titula, drago mi je što se pojavilo neko novo lice (jer to nedostaje našoj enigmatici), a ja ću do 35. titule državnog prvaka u nekoj enigmatskoj disciplini malo sačekati i ona će doći čim kolege koje ocenjuju enigmatske radove budu davali neke ocene u granicama normale. Verujem da nije bilo neke zle namere i nameštanja rezultata, ali ovo kako su me iskasapili u sastavljanju zagonetaka i 
sastavljanju anagrama bilo je, blago rečeno, skandalozno.

No comments:

Post a Comment