12/06/2023

Đoković, Jokić i ja

U prethodne tri nedelje imao sam dosta obaveza na poslu, gledao sam neke mečeve Novaka Đokovića, a bogami i noćne utakmice Denver Nuggetsa, tako da sam bio vrlo umoran i nisam ništa objavljivao na blogu. A realno, šta ima i da pišem, kad već znate da sam u enigmatici ono što su Đoković i Jokić u 
svojim profesijama. 😊
 
Ipak ću ukratko reći da mi je žao što se u međuvremenu ugasio naš najstariji enigmatski časopis "Enigma", čime se potvrdilo da su štampani mediji (a samim tim i enigmatska izdanja) u sve težem položaju. Nema nas mnogo koji živimo od te intelektualne veštine i nastavljamo da radimo, pa dokle ko stigne.
 
Spomenuću još i neke pobedice na 22. Enigmatskoj koloniji u Somboru, što nije nešto zbog čega bih gostovao po medijima, ali ipak sam zadovoljan što sam ponovo napravio vrhunske radove. To zapravo uvek i radim, jer ozbiljno pristupam svakom sastavljačkom takmičenju, samo što se počelo dešavati da neki žiriji ne rade svoj posao kako treba. Da li je to zbog animoziteta pojedinaca prema meni, nečijeg neznanja i primenjivanja nepostojećih kriterijuma ili 
zato što pojedini članovi žirija imaju sklonost ka alkoholu, ne mogu precizno da tvrdim, ali nečeg od toga je bilo, inače bih na svakom takmičenju (pogotovo na onim sa više disciplina) bio pri vrhu, a na nekima verovatno i pobednik. Ne bi se događale neke smešne situacije da budem plasiran iza takmičara koji su imali za klasu, pa i za dve, slabije radove od mene.

Neki enigmati se ljute kad im kažem ono što je činjenica, da je Robert Pauletić organizovao enigmatski Vimbldon, a da su njihovi konkursi bili na nivou Umaga (po kvalitetu čak slabiji od šampionata koje je napravio Enigmatski savez Srbije). Imate vi još dosta gospodo da učite od Roberta kako se organizuje takvo takmičenje. Na kraju krajeva, svako od vas mogao je poslati svoje radove na konkurs "Kviskoteke" i biti pri vrhu tabele ili sveukupni pobednik, kao što je vaš kolega iz Srbije na zadnja tri takmičenja bio na prvom, drugom i četvrtom mestu u sveukupnom poretku. I niko meni ništa nije poklonio, kako su pojedinci
pričali, nego su ti rezultati stigli kao posledica mog kvaliteta, štaviše ne bi bilo nezasluženo i da sam dva puta bio prvak.

No comments:

Post a Comment