10/06/2022

Pobeda na startu takmičenja

Na startu 3. Otvorenog prvenstva Srbije u enigmatici zabeležio sam pobedu u sastavljanju  skandinavki, ispred Branislava Nikića, Jadrana Goloigre i drugih majstora ukrštenih reči. Petočlani žiri dodelio mi je maksimalan broj poena. Učestvovalo je ukupno 16 takmičara, uglavnom iz Srbije, ali bilo je i enigmata iz Hrvatske, BiH i Slovenije. 

U poslednje vreme nisam kačio mnogo ukrštenica na blog, ali sam zai
sta u sjajnoj formi, u šta se mogu uveriti pre svega čitaoci "Kviskoteke" koji rešavaju kriptogramke, francuske križaljke, šifromanke i druge specijalitete koje im pripremam. Osim pobedničke skandinavke verujem da sam dobio visoke ocene i za preostale dve koje sam poslao (a njih navodim na kraju ove poruke).

Kompletne rezultate prvog kola možete pogledati na sajtu Enigmatskog saveza Srbije, a podsećam vas da imate još pet dana da pošaljete anagrame za drugo kolo ovog takmičenja.



2 comments: