27/10/2021

Anagram decenije - nagrade za takmičare

Uoči jubilarnog, 20. Međunarodnog prvenstva Srbije za anagramiste, održan je izbor za Anagram decenije. Nakon glasanja u kome je učestvovao 21 ljubitelj enigmatike (redovni ili povremeni takmičari i sudije) dobili smo rezultate “A” finala, utešnog “B” finala, te izbora za “Crven ban decenije”. Ljubitelji enigmatike zaista su mogli uživali u još jednoj reviji sjajnih anagrama.

Budući da je reč o najkvalitetnijem takmičenju anagramista u regionu, na kome mogu da nam zavide i zemlje sa većom enigmatskom tradicijom, pre ovog glasanja odlučio sam da bude i nekih novčanih nagrada, po principu - 50 evra prvo mesto, 30 evra drugo mesto, 20 evra  treće mesto. Bilo bi možda i više da sam našao neke sponzore, ali nisam uspeo, no ostao je taj nagradni fond od 300 evra, koji dodeljujem iz sopstvenog džepa. Zahvaljujući dobrim rezultatima koje sam postigao, uspeo sam da “uštedim” 100 evra, a preostali novac će biti raspodeljen ovako - Kristian Knežević 80 evra, Rudolf Reić i Branko Bjeličić po 30 evra, Stojimir Talijan, Ivan Andonov i Milan Živanović po 20 evra. Nije mnogo, ali nije ni za baciti, neka se naši velemajstori anagramiranja počaste! Ove novčane nagrade ipak neće postati stalna praksa, jer mislim da su igra i druženje bitniji, a sad je bio specijalni povod, pa otud i takve nagrade.

Osim ovoga, svi nagrađeni, kao i Svetlana Jorgaćijević koja mi već duže vremena pomaže u obradi rezultata, dobiće primerak moje nove enigmatske knjige koju pripremam ili možda neke stare koju nemaju. Za ovu novu knjigu ću zasad kazati samo to da će biti još jedno remek-delo enigmatike, a svima koji vole ove igre rečima preporučio bih da svoje biblioteke obogate i drugim knjigama koje sam objavljivao. Nabavkom kvalitetne literature ne samo što stičete nova znanja i napredujete u ovom hobiju, nego i pomažete autorima da koliko-toliko pokriju troškove koje su imali za štampanje knjige, tehničku pripremu, katalogizaciju, itd.

Hvala svima na učešću u igri, čestitke osvajačima nagrada, a za koji dan krećemo u nove kreativne podvige. Dobro došli i ugodna zabava!

No comments:

Post a Comment