02/05/2021

Svibanjska dešavanja

Nisam ništa objavio na blogu dve nedelje, iz čega nije teško zaključiti da sam prethodnih dana bio prilično zauzet i umoran. A kad čovek uđe u nekakav ritam i svakodnevnu rutinu, vreme brzo leti - sad je maj, a imam utisak kao da je nedavno bila Nova godina?! 

Ono što jeste dobro, napravio sam neke sjajne radove u kojima će moći uživati čitaoci "Kviskoteke", a videću da nešto od toga prezentujem i na ovim stranicama. Imam i jednu obavezu koju sam preuzeo na sebe, da isporučim nagrade s raznih takmičenja, pa ću narednih dana krenuti da to raščistim. Molim za malo strpljenja, jer to bih već davno sredio da sam došao na nekoliko dana u Novi Sad, ali od marta 2020. nisam bio u Srbiji. 

Mislim da će Sreten Perić uskoro objaviti rebusnu temu za treće kolo Otvorenog prvenstva Srbije u enigmatici, pa dok čekamo rezultate u sastavljanju skandinavke i anagrama imaćemo čime da se zanimamo. Bez obzira da li ste učestvovali u prva dva kola, pozivam da sastavite nešto zanimljivo i time doprinesete kvalitetu i masovnosti ovog takmičenja.

Na slici: pauza za kafu kod zidića, ispred kuće u kojoj stanujem. Ovo sam se uslikao 15. aprila, a hladno vreme je trajalo do kraja meseca, tek sad mogu da odložim kaput u ormar.

No comments:

Post a Comment