19/04/2021

Promena u konačnom plasmanu kviza


Mada sam mislio da je kviz završen i da osim onih sitnih grešaka sa alternativnim rešenjima neću imati potrebe da nešto prepravljam, ipak je došlo do promene u konačnom plasmanu. Naime, promakli su mi prijava za kviz i odgovori koje je poslala Vesna Tomulić iz Rijeke, jer nisam proverio spam folder na Yahoo, gde ponekad zna da zaluta pošta koja kompjuteru deluje sumnjivo. 

Budući da je Vesna osvojila 29,5 poena (28,5 + 1),  ona sa ovim odličnim rezultatom dolazi na treće mesto, iza Ivana Andonova i Miloša Karne, dok se ostali takmičari pomeraju za jedno mesto niže. To znači da je Predrag Grbić na ovoj novoj tabeli šestoplasirani, no i pored toga poslaću pet primeraka enigmatskih časopisa i njemu, da se iskupim za grešku koju sam napravio. Svim učesnicima kviza izvinjavam se na ovoj nepažnji.

Inače, danas su mi stigli odgovori od našeg poznatog kvizaša Vladimira Krnača, koji je skupio 19 poena, no on ipak nije rešavao test u predviđenom vremenu, pa stoga nije upisan u tabelu, iako naravno znam da je radio pošteno i bez gledanja u rešenja. Hvala mu na javljanju i na pohvalama za kviz, drago mi je da je zadovoljan onim što sam pripremio!

No comments:

Post a Comment