07/09/2016

Pet knjiga na poklon

Na nedavnim Susretima enigmata Srbije u Čačku dogodio mi se veliki peh. Tokom dana nosio sam torbu s pet knjiga "Put ka vrhu 3" i izgleda da sam je stavio na nešto vlažno, jer kad sam izvadio knjige, video sam da je vlaga probila tanko dno torbe i zahvatila knjige. Odneo sam ih odmah da se suše, ali listovi su pri vrhu ostali deformisani, zbog čega se te knjige sada malo teže prelistavaju. Što se tiče sadržaja, to je u redu, sve se može videti i pročitati.

Budući da ovu robu više ne mogu da prodajem po punoj ceni od 10 evra, odlučio sam da obradujem ljubitelje enigmatike koji slabo stoje s novcem, a voleli bi da imaju takvu sjajnu zbirku rebusa, indirekata i čitaljki. Petoro vas koji mi se jave dobiće ove oštećene primerke na poklon. Poštarinu ću platiti ja ako je za Srbiju, a oni koji su u inostranstvu moraće da plate poštarinu ili da se nekako snađu i preuzmu knjigu u Novom Sadu.  

2 comments:

  1. U ponudi su ostale još dve knjige, pošto su se za preostale primerke javili ljubitelji enigmatike na Fejsbuku.

    ReplyDelete
  2. Preostale dve knjige takođe su rezervisane. Žao mi je ako je neko hteo primerak, a nije video poruku, takva je bila nagradna igra - ko se pre javi.

    ReplyDelete