18/04/2016

Ispravka u konačnom plasmanu ZEZ 19

U konačnom plasmanu ZEZ 19 došlo je do promene prvog i drugog mesta. Naime, pregledajući rešenja napravio sam veliki propust i promaklo mi je da je Miloš Karna (na slici) rešio sva tri anagrama u stihu. To znači da je sa ta 22 poena Miloš na kraju imao 127 poena, pet više od Ilije Đurkovića.

Komentarišući plasmane, sinoć sam konstatovao da je Miloš prešao "stotku" bez tih laganih zadataka. Meni je to bilo čudno i zato sam dva puta pogledao rešenja, no i pored toga nisam primetio da su ona malim slovima upisana ispod datih stihova.

Naravno, izvinjavam se Milošu i Iliji na ovom propustu, a što se tiče nagrada, tu već neće biti greške i obojica će dobiti neku lepu knjigu iz beletristike. Čestitka obojici na odličnim postignutim rezultatima!

No comments:

Post a Comment