17/04/2016

Ilija Đurković pobednik rešavačkog "cugera"



Večerašnje takmičenje mislim da je bilo najkraće od svih dosadašnjih, no majstori enigmatike pokazali su da i u takvim otežavajućim okolnostima mogu da mnogo toga odgonetnu. Od zadataka nije rešen samo poslednji anagram, koji se bez pomoćnog broja slova pokazao kao pretežak izazov.

Prvo mesto zauzeo je Ilija Đurković, koji je skupio 122 od mogućih 150 poena. Zanimljivo da je Ilija pronašao dopunsko rešenje u indirektu sa slovoskokom, jer ja sam zamislio da to bude biljka KURKUMA, a ispostavilo se da u rečniku postoji i reč KUKUMAR (u Dalmaciji tako zovu krastavac, od italijanskog cucomero).  

Odličan je bio i drugoplasirani Miloš Karna, koji je prešao "stotku" i pored toga što nije rešio nijedan od anagrama u stihu. Trećeplasirani Branislav Nikić imao je samo poen manje od Karne.

Konačan plasman: 1. Ilija Đurković 122, 2. Miloš Karna 105, 3. Branislav Nikić 104, 4. Ilija Ozdanovac 96, 5. Dragiša Cetić 86, 6. Vladimir Obradović 75, 7. Svetlana Jorgaćijević 75 (slabije vreme), 8. Nikola Petkovski 52, 9. Andon Koloski 46, 10. Nenad Savić 33.

Ilija Đurković će kao pobednik turnira dobiti jednu knjigu iz beletristike, a za neke druge nagrade ovaj put oprostite, jer i ono malo para što sam imao otišlo je da počastim prijatelje iz političkog pokreta "Dosta je bilo". Nadam se da vam je dovoljno zadovoljstvo i nagrada to što sam pripremio ove zadatke.

Rešenja svih zadataka možete da pogledate NA OVOJ ADRESI.

2 comments:

  1. Posebna pohvala za Nenada Savića, koji mi je poslao ovu poruku: "Ćao. U 19:55 sam primetio da mi je napajanje na kompjuteru vrelo. Odšrafio sam 14 šrafova, obrisao prašinu unutra, sačekao da se sve ohladi, izgrebao nešto što se spojilo unutra, vratio napajanje u kompjuter, zašrafio šrafove... i pre 5 minuta sam najzad uspeo da skinem zadatke i rešim nekoliko komada na brzinu. Evo tih rešenja" :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/4/16 10:01

    Čestitam Iliji kao prvoplasiranom, Milošu, Banetu...
    Zorane, hvala na super zadacima i na takmičenju.

    Što se "cugera" tiče, iako i on ima svojih draži, ja ipak iščekujem tvoj devedeseti rođendan. :D


    ReplyDelete