15/02/2016

U gostima kod Mićuna

Pesnik i enigmata Radomir Mićunović danas je bio domaćin druženja, a u goste smo mu došli Miroslav Lazarević, Momir Vučenović, Milija Stevanović i ja. Glavni povod ovog skupa bila je moja nova knjiga "Put ka vrhu 3", koja je izazvala veliko interesovanje kolega. Četiri primerka sam prodao, dok sam tri poklonio za EK "Nova zagonetka", i njih će dobiti najuspešniji učesnici Memorijala čika Stanka.

U prijatnoj atmosferi (čemu su dodatno doprineli domaća šljivovica, projara, kajmak i čvarci) vreme je brzo proteklo, smenjivali su se razgovori na enigmatske i druge teme. Od ovako iskusnih kolega može se svašta zanimljivo čuti i naučiti. U međuvremenu se telefonom javljao i Vladeta Trivunac, koji mi je takođe čestitao na objavljivanju nove knjige. 

Na slici (s leva): Radomir Mićunović, Zoran Radisavljević, Miroslav Lazarević, Milija Stevanović, Momir Vučenović

No comments:

Post a Comment