20/10/2015

Stigao "smederevac" za Radenka

U "Vesniku" br. 43, koji priprema EK "Nova zagonetka", objavljena je informacija da je, zahvaljujući angažovanju Jovana Vukovića, pronađen darodavac koji je poklonio šporet "smederevac" porodici Radenka Rakovića. Pored kolege Vukovića, sve pohvale zaslužuje i Vladimir Šarić, koji je pokrenuo tu akciju na sednici Predsedništva ESS, tako da je na kraju obezbeđena pomoć za Radenka, koja će mu olakšati životne probleme.

Sa moje strane, stavio sam obaveštenje na blog i uplatio sam čoveku 1.000 dinara, što nije mnogo, ali sam od srca dao, jer kao nezaposleno lice nisam u dobroj finansijskoj situaciji. Mislim da je u nekom biltenu spomenuto i to da je novac uplatio Živadin Jovanović iz Požarevca, a Radenko mi reče da mu je Vuković poslao i neke patike, tako da eto, enigmati su u ovim teškim vremenima pokazali da umeju da budu solidarni. Jasno je da ljudi ne mogu pomagati baš uvek i svakome, ali nekome i mali znak pažnje može da znači mnogo.

Nasuprot ovome, nedavno smo čuli i podatak da je Milorad Živanić svojevremeno izvređao Radenka, pri čemu je odbio da mu uplati honorar za "Alo" i zabranio dalje objavljivanje radova. Naravno, tako nešto zaslužuje gnušanje i vrlo ilustrativno je za neke aktuelne priče o tome kako je u pitanju "fin čovek koji se pristojno ponašao u Valjevu".  

No comments:

Post a Comment