13/06/2014

Nije samo "Kviskoteka" u boji

Naš poznati strip crtač Marko Somborac (o čijoj humanitarnoj akciji sam već pisao) poslao mi je, kao specijalnu zahvalnicu, ovaj crtež u boji. Hvala, Marko, znao sam da svojom lepotom podsеćam na Pola Njumena :)

U međuvremenu, moju knjigu "Put ka vrhu 1" naručilo je još dvoje ljudi, tako da ću njihove uplate poslati na račun udruženja "Plus jedan" (moji prijatelji sa foruma "Parapsihopatologija", koji pomažu širom Srbije). Vrlo rado bih uplatio i mnogo više, ali nažalost, odziv kolega enigmata u ovoj akciji (koja traje još dva dana) bio je prilično skroman.

Inače, jedan kreten reče nedavno da "ne treba talambasati u vezi humanitarne pomoći", ali ja ću i pored toga da iskritikujem Enigmatski savez Srbije. Taj naš savez je valjda jedini u Srbiji koji nakon velikih poplava nije uputio barem javni apel svom članstvu da pokaže humanost i solidarnost. Imali su moralnu obavezu da urade ne samo to, nego i da  prikupe neki novac, makar to bila simbolična uplata. Umesto toga, videli smo da je predsednik (onaj koga je pomenuti kreten zdušno podržavao u prethodnom periodu) pojeo, popio ili prokockao sve što je bilo na računu ili što je uopšte trebalo da se slije na račun saveza. Čestitam svim članovima ESS na takvom predsedniku, naročito onom kretenu koji je izjavio da će pružati podršku svakom predsedniku ESS, ko god to bude!!!

No comments:

Post a Comment