05/06/2014

Nastavak humanitarne akcije

Pre nekoliko dana, naš poznati strip-crtač Marko Somborac organizovao je u Beogradu humanitarnu akciju. Tom prilikom crtao je karikaturne portrete svima koji prilože neku donaciju za ljude postradale u katastrofalnim poplavama.

Budući da sam nedavno i ja organizovao nešto slično, iskoristio sam ovu priliku da uplatim novac prikupljen od prodaje mojih knjiga "World of Anagrams" i "Put ka vrhu". Možete da vidite kako me je, očas posla, nacrtao naš duhoviti karikaturista.

Nažalost, u toj akciji koju sam pokrenuo dosadašnji odziv je prilično skroman, jer knjige su naručili samo enigmati Nurdin Hasanbegović i Željko Prvanov, te poznati novinar Branislav Bjelica. Nešto sam još dodao i tako zaokružio iznos na solidnu sumu. Mada je pomenute večeri u Beogradu moja uplata bila jedna od većih, žao mi je što nisam mogao da priložim i više.
    
Pošto u životu sve radim pošteno i čistog srca, pored ove informacije o uplaćenom novcu obaveštavam vas da moju humanitarnu akciju produžavam do 15. juna. Svi vi koji sebe smatrate ljubiteljima enigmatike, a niste do sada naručivali moje knjige, mislim da bi trebalo to sada da uradite.      

No comments:

Post a Comment