20/05/2014

Humanitarna akcija: "Moje knjige - vaše srce"


Poštovani posetioci bloga, kao što sam i najavio, moja pomoć narodu Srbije koji je postradao u poplavama neće se završiti samo na jednoj novčanoj uplati. Kako bih prikupio što više novaca za humanitarnu pomoć, odlučio sam da celokupan prihod od knjiga koje prodam u narednom periodu doniram u pomenute svrhe.

Tu humanitarnu akciju nazvao sam "Moje knjige - vaše srce", jer ovo je lepa prilika da pokažete i vi svoju humanost, tako što ćete kupovinom vrhunskih enigmatskih knjiga učiniti gest solidarnosti. Ono što nudim je sledeće: 

- Knjigu "World of Anagrams", po ceni od 20 evra + troškovi poštarine
- Knjigu "Put ka vrhu", po ceni od 10 evra + troškovi poštarine
- Oni koji naruče obe knjige, dobiće na poklon i moju pesničku zbirku "123 lika u formi limerika"  
 
Ljudi koji su iz inostranstva nek mi se jave na mejl zoradis@eunet.rs, pa ću im proslediti IBAN koji je neophodan da bi uplatili novac na moj devizni račun. Naravno, taj novac će odatle biti prosleđen na račun neke organizacije koja prikuplja humanitarnu pomoć.

Voleo bih da se u ovu akciju uključi što više vas, jer pomenute knjige su nešto što bi  trebalo da imate u biblioteci i da nije bilo ovih poplava. Kad budete čitali to što naručite, pored užitka u kvalitetnoj enigmatici imaćete i osećaj da ste učinili dobro delo.

Nije realno očekivati da neku knjigu naruče i oni koji je već imaju, ali ako je već takva situacija, predlažem da zamislite to kao lep rođendanski poklon nekom vašem prijatelju, što će istovremeno značiti da pomažete ljudima u nevolji.     

No comments:

Post a Comment