13/04/2014

Prate nas i velemajstori!

Studija koju sam postavio pre dva dana, premda je imala malo figura, nije bila laka za rešavanje, jer je ideja Troickog neočekivana i efektna. Na kraju je rešena zajedničkim naporima, a do tačnog odgovora je stigao Nenad Savić iz Beograda, koji inače ima snagu majstorskog kandidata (mada, ako se ne varam, nije još osvojio tu titulu).

U međuvremenu, na Fejsbuku sam primetio da su stranicu ŠMEK (Šah - Mozgalice - Enigmatika - Kvizovi) lajkovali i velemajstori Sergej Tivjakov i Dragan Šolak, što me je vrlo obradovalo, a istovremeno donelo i obavezu da stavljam materijale koji će podjednako biti interesantni i nama pacerima i vrhunskim igračima. Naravno, ovo mesto nije predviđeno da bude specijalizovani šahovski blog, ali svakako da igra na 64 polja krije mnogo zanimljivih stvari i neiscrpan je izvor zabave.

3 comments:

  1. Anonymous13/4/14 23:10

    Želim ovom blogu uspešan rad.

    N. Petkovski

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/4/14 23:16

    Veoma malo vremena sam ovih dana kod kuće, jer sam zauzet drugim obavezama van nje, pa kad otvorim blog vidim da je sve rešeno i nije ostalo ništa za mene. Ipak, na špici bloga je jedan šahovski problem, očito mat u 2 poteza, pa evo njegovog rešenja:
    1. Th6!

    Ovo tek da se vidi da ipak postojim :):):)

    N. Petkovski

    ReplyDelete
  3. Tako je, Nikola. Misliš, dakle postojiš! :)

    ReplyDelete