08/12/2023

U stilu Miroslava Cvetkovića

Kad pripremam šifromanke za "Kviskoteku" obično napravim jednu ili dve beline, međutim nedavno sam objavio jednu s belinama u svim ćoškovima (što je kolega Miroslav Cvetković redovno radio u enigmatskom dodatku "Srpskog telegrafa").
 
Krenuo sam iz gornjeg ćoška i tu napravio belinu 6x7, a u ostalim sam bio zadovoljan i sa 6x6. Sve beline sadrže jednu ličnost s kombinacijom slova 4-7 kao kod pevača na slici, a potrudio sam se da imam dobru povezanost i da upotrebim dosta nefrekventnih slova. Imam tri troslovne skraćenice, a nepoznate pojmove koje je urednik označio našao sam na hrvatskoj Vikipediji i na Hrvatskom jezičnom portalu. 

Sve u svemu, prilično dobra križaljka, a možete je rešavati ako kliknete na link za pdf dokument. Oni koji bi da vide samo rešenje mogu to uraditi preko drugog linka.

2 comments:

  1. Lepa križaljka.
    Hvala na pominjanju mojih (osamdesetak) skandinavki objavljenih u proteklih par godina u Srpskom telegrafu.

    ReplyDelete
  2. Ti si te skandinavke pripremao vrhunski. Ne upuštam se da ovakve stvari radim češće, jer nemam toliko rutine kao ti, a i dosta je zahtevno pošto gledam uvek da imam 5-6 dodatnih ličnosti s istom kombinacijom slova, plus da svako slovo upotrebim bar dva puta. A treba raditi i druge stvari za novi broj. :)

    ReplyDelete