22/11/2023

Prostor za takmičarske radove (3)

Zbog zdravstvenih problema koje imam (kamen u bubregu) priprema pristiglih anagrama za 1. kolo će verovatno ići malo sporije. Imao sam od nedelje vrlo neugodne bolove, praćene mučninom, povraćanjem, nedostatkom apetita... Danas mi je nešto bolje, ali 
sam baš umoran i malaksao. Nadam se da će terapija koju su mi prepisali doktori doneti rezultata, inače ću ako ne rešim taj problem mokrenjem morati na operaciju.

Prethodnih dana veoma dobre anagrame su slali Predrag Grbić, Željko Jozić, Ljubica Bilalović, Dragan Stojanović, Brani
slav Simonović, Aljoša Vuković... Šaljite i vi svoje radove, pa kad budem mogao objaviću ih u komentarima poruke.

7 comments:

  1. Sad videh u mejlu, pristigao i rad za anagramni izazov od Nevenka Solde.

    ReplyDelete
  2. Dragiša Cetić poslao komplet takmičarskih radova, a Mihajlo Džudžar rad za anagramni izazov.

    ReplyDelete
  3. Amir Begović poslao je anagrame i neke preporuke u vezi kamena u bubregu. Još neki ljudi poželeše mi brz oporavak. Hvala svima, tako je kako je i preostaje mi da lečim. Jeste neugodno, ali ima i mnogo težih bolesti koje mogu snaći čoveka.

    ReplyDelete
  4. Sofija Necin kompletirala anagrame za 1. kolo, a nove radove poslali Željko Dimović i Branislav Simonović.

    ReplyDelete
  5. Hajrudin Hodžić javio se iz Kalifornije i postao takmičar br. 197.

    ReplyDelete
  6. U međuvremenu, pristigli su i anagrami od Jovice Markovića, Stipana Mede, bračnog para Vladimira i Gordane Šarić, Miloša Umićevića, Živka Barišića i Borisa Nazanskog.

    ReplyDelete
  7. Takmičar br. 198 na MPS (s radom za anagramni izazov) - Ivana Jokić iz Mačvanske Mitrovice.

    ReplyDelete