15/10/2023

Slike sa 39. Susreta zagonetača Hrvatske


Na 39. Susretima zagonetača Hrvatske, održanim proteklog vikenda, zabeležio sam lepe rezultate. Uz drugo mesto u sastavljanju zagonetaka, te bronzane medalje za križaljku i rebus, dobio sam umetničku sliku kao nagradu što sam bio najbolji takmičar zbirno u rešavanju i sastavljanju!


Pobednik u sastavljanju zagonetaka Željko Jozić primio je uz čestitku i moju knjigu "Ars Magna".


Zajednička slika učesnika 39. Susreta zagonetača Hrvatske u Novoj Gradišci (ili Gradiški, piše na HJP da mogu oba oblika).


Nakon obilaska groba pokojnog kolege Vjeke Hudolina danas smo imali izvanredan završni ručak, sa slavonskim čobancem, prasetinom, tortom i raznim sitnim kolačima. Hvala domaćinima iz ZK "Dragalić" na gostoprimstvu i živeli! 😊

2 comments:

  1. Žao mi je što nisam rešio još jedan anagram (a bio sam na dobrom tragu), pa da budem drugi i u rešavanju zagonetaka. Na kraju se ispostavilo da je i deveto mesto koje sam zauzeo dovoljno za sveukupnu pobedu, jer niko nije briljirao u obe discipline.

    ReplyDelete
  2. Nemam kompletne rezultate, potražite ih na blogovima Slavka Bovana i Nedjeljka Nedića. Bilo je vrlo šaroliko, mnogi su stigli do neke medalje i pehara.

    ReplyDelete