23/08/2023

Miroslav Cvetković novi šampion


Objavljeni su rezultati četvrtog kola 4. Otvorenog prvenstva Srbije u sastavljanju zagonetaka, u kojem je 27 takmičara poslalo 57 zagonetaka u stihu. Najviše poena od petočlanog žirija dobio je Zoran Milunović (24), ispred Gordane Jovanović Šarić i Miroslava Lazarevića s poenom manje. Sledi grupa takmičara s 22 poena, među kojima i ja, čime uopšte nisam zadovoljan, jer imao sam briljantnu obrtajnu čitaljku s dugim rešenjem. Takav rad vredeo je realno 24-25 poena (ako je neko baš ustao na levu nogu, pa za takvu majstoriju da "četvorku").

U konačnom plasmanu prvi je Miroslav Cvetković s 89 poena, na drugom mestu je Nebojša Dragomirović s 87 poena, a treće mesto zauzeo sam ja, sakupivši 86 poena. Nakon one sudijske lakrdije u trećem kolu, kad sam drastično oštećen za 3-4 poena, unapred sam čestitao kolegi Cvetkoviću na tituli (znajući da neće prosuti prednost koju ima), ali evo - čestitam mu sad i javno na pokazanoj svestranosti i majstorstvu. Bravo!
 
Logično, svojim plasmanom nisam zadovoljan, ne zato što sam ranije bio uspešniji (dvaput šampion, jednom drugi), nego jer sam kvalitetom bio ravnopravan novom prvaku. Cvetković je imao nešto bolju ukrštenicu od mene, ja bolju zagonetku u stihu i da je ocenjivanje bilo u granicama normalnog, završnica šampionata bila bi potpuno neizvesna.

Organizator je uložio napor da šampionat protekne uspešno, pa se zahvaljujem Vladimiru Šariću na tom obavljenom poslu. Javilo se mnogo poznatih enigmata, koji su se trudili da naprave što bolje radove i videli smo mnogo lepih i zanimljivih zagonetaka. Šteta što su takmičenje pokvarili pojedinci koji su bili nedorasli ocenjivanju radova, pa zbog njihove neozbiljnosti i neznanja završnica nije protekla u dramatičnoj borbi kakvu je zasluživala. To je nešto o čemu organizator narednog šampionata treba da povede više računa (a to nije samo moje mišljenje, mnoge kolege izrazile su nezadovoljstvo ocenjivanjem).

No comments:

Post a Comment