14/04/2023

Četiri decenije u enigmatici


Kao početak nečijeg bavljenja enigmatikom najčešće se gleda datum kad je taj enigmata objavio svoj prvi rad u nekom časopisu. To znači da sam stigao do jubilarnih 40 godina zagonetačkog staža!

Počelo je kao dečja igra, dokazivanje da i ja mogu napraviti ono što rade neki odrasli hobisti u ondašnjem najboljem časopisu “Kviz”, a iz zabave je preraslo u veliku strast. Nisam tada ni pomišljao da ću biti pobednik brojnih domaćih i međunarodnih konkursa, šampion tri televizijska kviza, 33 puta pojedinačni prvak Srbije u raznim enigmatskim disciplinama, a jednom i šampion Hrvatske na enigmatskom Vimbldonu u organizaciji zagrebačkog časopisa “Kviskoteka”. Povrh svega dočekah da mi taj hobi postane i profesija od koje zarađujem za život.

Naravno, osim na hiljade objavljenih zagonetaka i desetak vrhunskih enigmatskih knjiga, moj nezaobilazni doprinos enigmatici je i to što sam bio njen veliki popularizator, pre svega kroz organizaciju mnogih turnira i manifestacija. Na tim takmičenjima mnogi ljudi su se afirmisali zahvaljujući svom radu i talentu, ali i mojim korisnim savetima. Zapravo, bila je to povratna sprega, kako su oni postajali sve kvalitetniji tako sam i ja dodatno napredovao.

Posebno mi je drago što sam baveći se ovim hobijem upoznao mnoge zanimljive ljude iz Srbije i inostranstva, od kojih su mi neki postali i veoma dobri prijatelji. Hvala svima koji su mi pomagali u mojim aktivnostima, jer nije mi bilo uvek jednostavno u životu, ali sam ipak potrošio mnogo vremena, novca i energije kako bi ljubitelji enigmatike, kvizova i logičkih problema uživali u onome što pripremam! 😊

10 comments:

  1. Splitska čestitka!

    ReplyDelete
  2. Čestitke iz Valjeva.

    ReplyDelete
  3. МЕЊА НОВИ САД
    ЗАГРЕБ ЋЕ ДА ВАЉА
    ВРЕМЕ ТЕЧЕ
    А ТИ СИ ТОТАЛНИ КРАЉ
    (четрдесет лета бављења енигматиком Зорана Радисављевића)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ВЕЛИКАН ЗАГОНЕТАЧ БРИЉИРА, ТЕ ЋЕ ВАС МАЊЕ РАСТАВИТ' ОД МЕДАЉЕ!

      Delete
  4. Još dvije čestitke:

    Rođendanska ...: NIVO ZDRAVLJA I SREĆA!

    ... i blagdanska: SVETOST ISUSA - KRASAN SI VERSKI VRH!

    ReplyDelete
  5. Nenadov premet:
    četrdeset leta bavljenja enigmatikom Zorana Radisavljevića

    ReplyDelete
  6. Hvala na čestitkama i premetlucima :)

    ReplyDelete
  7. veliki respekt za čoveka koji je čitav život posvetio enigmatici,jednom rečju-šampion!

    ReplyDelete