21/09/2022

Neočekivani obrt

U poretku turnira u rešavanju anagrama (TURA 26) došlo je do neočekivane promene. Naime, Nenad Savić je, proveravajući sinoć mejlove takmičara koje sam mu prosledio, uočio poslednju poruku Nebojše Jevtovića, u kojoj je popravljeno rešenje anagrama broj 50 (fudbalska reprezentacija Burkine Faso). Sve je urađeno potpuno regularno i u predviđenom vremenu, u 23:57. Nenad, koji je inače vrlo precizan i pedantan, kaže da mu je promakla ta poruka zbog nepreglednosti Google Maila i izvinjava se svima zbog ovog propusta.
 
Koliko god meni bilo neprijatno, greška se mora priznati i stoga Nebojša nakon ova 34 poena dospeva s petog na čak drugo mesto, dok Ilija Đurković, Svetlana Jorgaćijević i Marko Obradović padaju za jednu poziciju.
 
Naravno, meni na kraju preostaje da se izvinim takmičarima što je pregledanje traljavo odrađeno, čime je donekle pokvaren lep utisak o prvom kolu. Komentare sam do daljeg isključio, jer ne dolazi u obzir da me neko proziva i blati kako je bilo nekakvog favorizovanja i nameštanja rezultata. Radimo mnogo, umorni smo, pa se može desiti i da pogrešimo, zato je dobro i da takmičari pogledaju Excel tabelu i ako se nešto ne slaže popravićemo. Ono što je najbitnije, za ovu Ligu rešavača pripremljene su lepe zagonetke u kojima mogu uživati ljubitelji enigmatike, u šta se možete uveriti i u petak, rešavajući moja 24 rebusa.

Generalni plasman nakon prvog kola sada izgleda ovako: 1. Miloš Karna 110 poena, 2. Nebojša Jevtović 101,06, 3. Ilija Đurković 97,7, 4. Svetlana Jorgaćijević 95,1, 5. Marko Obradović 91,14, 6. Dragiša Cetić 81,9, 7. Darko Radojević 80,09, 8. Rade Goljović 78,28, 9. Sofija Necin 76,92, 10. Nenad Savić 71,49, 11. Stipan Medo 67,12, 12. Dimitrije Spasić 64,86, 13. Andon Koloski 62,59, 14. Dragan Tolomanoski 49,32, 15. Darko Marković 37,71, 16. Dragoljub Apostolski 18,25, 17. Mihajlo Džudžar 7,09.

No comments:

Post a Comment