12/07/2022

Susret s Pecom Popovićem

Pre tri meseca, kad sam prvi put promovisao knjigu "Ars magna" u Srbiji, najavio sam da ću vam pričati o jednom zanimljivom susretu u Beogra
du, koji je rezultirao i sjajnim člankom u "Blicu" (a njega ću objaviti sutra na blogu). 

Tom prilikom imao sam veliku čast i zadovoljstvo da sretnem našeg ugle
dnog novinara Petra Pecu Popovića i prijatno sam ga iznenadio mojim knjigama o anagramima. Premda se Peca nije ozbiljnije bavio enigmatikom, on je kao čovek rafiniranog ukusa odmah shvatio u čemu je lepota ove zagonetke, koja po svojoj kratkoj, duhovitoj formi podseća na aforizme. I ne samo to - odlučio je da o mom enigmatskom stvaralaštvu napiše tekst za svoju kolumnu u "Blicu". Nažalost, nisam dobro razumeo kad će tekst biti objavljen, tako da primerak novina nisam nabavio na vreme i posle sam uzalud čekao da stigne u arhivu Matice srpske. Na kraju sam napisao mejl redakciji "Blica" i oni su mi istog dana pronašli i poslali pdf dokument, svaka im čast na tome!  

Naravno, osim o enigmatici i aforizmima (a Peca obožava aforizme mog komšije Ninu
sa Nestorovića) pričali smo o još mnogim zanimljivim stvarima, tako da je to stvarno bio susret za pamćenje. Povrh svega dobio sam na poklon primerak njegove nove knjige "Čuvar buvlje pijace", za koju mogu reći da je sjajna. Po mom mišljenju, takva knjiga ima kvalitet da bude školska lektira, jer osim što predstavlja hroniku vremena i što je jezički bogata, prefinjenog sadržaja, ima i edukativni karakter za mlađi naraštaj. 

Peca danas slavi 73. rođendana, pa bih mu poželeo pre svega dobro zdravlje i da još dugo piše tekstove na veliko zadovoljstvo čitalaca. Srećan mu rođendan i sve najbolje!

No comments:

Post a Comment