23/03/2022

"Overena" nova knjiga!

U "Baranjskoj citadeli" u Zagrebu danas sam proveo prijatno popodne u društvu Filipa Karačića, njegove supruge Tene i Josipa Dubrovića. Povo
d ovog enigmatsko-kvizaškog druženja bila je moja knjiga "Ars magna", koja je friško stigla iz štamparije. Kad je takav specijalan povod, onda izvrsni fiš paprikaš, graševina i knedle sa šljivama još više prijaju.

Naravno, o ovoj knjizi biće više reči narednih dana na mom blogu ŠMEK, u nekim enigmatskim časopisima, u raznim me
dijskim kućama, kao i na promocijama koje budem organizovao. Za sada ću reći samo to da je reč o dragulju enigmatske literature, koji bi svaki pravi ljubitelj enigmatike morao nabaviti za svoju biblioteku, a takođe je toplo preporučujem i svima koje zanimaju kvizovi i slikarstvo. 

9 comments:

  1. Prva čestitka na mejl stigla mi je od enigmatske legende i mog učitelja Borisa Nazanskog, a pozdrav i ostalim kolegama koji su mi čestitali.

    ReplyDelete
  2. Čestitka i od mene i pozdrav svima!

    ReplyDelete
  3. Hvala, Nedjeljko! Nadam se da će biti prilike uskoro da razmenimo enigmatsku literaturu.

    ReplyDelete
  4. ANAGRAM'S!!!

    Čestitka na još jednoj publikaciji, velemajstore!

    ReplyDelete
  5. PS: Možda je ANAGRAM'S bio i povod tvog naslova!

    ReplyDelete
  6. Hvala, hvala!

    A naravno, naziv knjige (koji na latinskom znači "velika umetnost") upravo je i dobijen od slova engleske reči ANAGRAMS, no to nije moje otkriće nego nešto što se spominje na raznim internet sajtovima.

    ReplyDelete
  7. Mislim da bi RASAN MAG mogao ostaviti jedan primjerak za pravog ljubitelja enigmatike!

    Iskrene čestitke!

    ReplyDelete
  8. Hvala, Dragiša! Sigurno će biti i jedan primerak za tebe. :)

    ReplyDelete