11/09/2021

TURA 21 - rezultati takmičenja

Nakon dva takmičenja u rešavanju anagrama na kojima sam rešio sve zadatke, juče sam imao učinak od "samo" 90 odsto, no ispostavilo se da je i to bilo dovoljno za prvo mesto, ispred Miloša Karne, Ilije Đurkovića i sve boljeg Dimitrija Spasića, kome je za dlaku izmakla "bronza".

Anagrami koje je pripremio Nenad Savić bili su po običaju lepi, mada ne i lagani za rešavanje. Svi ti anagrami mogu se odgonetnuti, ali uz visoku koncentraciju, a ja sam juče imao snage otprilike dva sata. Preostalo vreme sam se dosta mučio i nisam uspevao da dovršim ni neke zadatke gde sam bio na dobrom tragu. Nisam rešio čak ni anagram "Osmi april, Svetski dan Roma", nešto što sam mnogo puta lično premetao, a pet od tih kombinacija se nalazi u knjizi s mojim najboljim anagramima, "Put ka vrhu 4". 

Drago mi je da su redovni i povremeni učesnici ove igre i juče pronašli vremena da se malo razonode, tako da je bilo 14 rešavača. Uoči svakog takmičenja postavljamo obaveštenja na Fejsbuku i šaljemo mejlove ljubiteljima enigmatike, ali pronaći neke nove rešavače nije jednostavno.

No comments:

Post a Comment