16/02/2021

Krasni pokloni od Borisa

Dok traje ova pandemija korone, nemam mnogo prilika za druženje s kolegama, stoga mi je veoma drago što sam se nedavno sreo s Borisom Nazanskim, urednikom enigmatske revije "Kvizorama". Boris je, kao što verovatno znate, neko koga smatram za svog enigmatskog učitelja, jer moji počeci bavljenja enigmatikom vezani su za period kad sam sarađivao s nekadašnjom popularnom enigmatskom revijom "Kviz", čiji urednik je takođe bio on.

Prilikom ovog susreta Boris mi je poklonio svoju najnoviju knjigu "Premetaljke", kojom na zanimljiv način uvodi decu u čudesni svet enigmatike. Budući da ovakvo delo nije svakidašnje, to ni posveta nije mogla biti obična, tako da sam uz knjigu dobio i ovu interesantnu preme(š)taljku slova. No, to nije sve, jer dobio sam i nekoliko primeraka "Kvizorame", pa moram i to da spomenem. Hvala, Borise!

Srećom, nisam ni ja bio praznih ruku, pa je cenjeni kolega uz najnoviji broj "Kviskoteke" dobio i primerak časopisa "50 skandi", u kome sam objavio križaljku s njegovim imenom i prezimenom. Istina, tematski pojam je bila popularna glumica Anya Taylor-Joy (tri ipsilona!), ali potrefilo se da uspravno nađem film "Yankee, Doodle Dandy" i onda kad sam video da se u donjem redu uklapa BORIS NAZANSKY potrudio sam se da u tom ćošku napravim lepu belinu 6x6.

No comments:

Post a Comment