03/10/2019

Ponovo u sjajnoj formi!

Pre nekoliko meseci osetio sam nedostatak motivacije, što nije neobično za ljude koji postignu vrhunske rezultate u nekoj oblasti stvaralaštva. Naime, u kratkom periodu pobedio sam na 11. Prvenstvu Hrvatske u enigmatici, završio tetralogiju knjiga "Put ka vrhu", održao predivno književno-enigmatsko veče u Gradskoj biblioteci u Novom Sadu, bio ponovo najbolji na Susretima enigmata Srbije, Enigmatskoj koloniji, Međunarodnom prvenstvu Srbije za anagramiste, odbranio šampionsku titulu u kvizovci... Kad se svemu tome dodaju brojni uspesi koje sam prethodnih godina postigao u enigmatici kao takmičar, pisac i neumorni organizator (zbog čega sam odavno na enigmatskom tronu), nije ni čudo da je došlo do izvesnog zasićenja, pa i pitanja samom sebi šta dalje i čemu sve to. Povrh svega, psihički me je zamorilo celokupno stanje u našem društvu, koje je takvo da imamo opasnog psihopatu na čelu države.

U takvoj situaciji verovatno najbolji lek je da se negde otputuje, da se čovek potpuno isključi iz svega, te sam otišao u Rim, da posetim starog školskog druga Vukašina. Obišao sam još Firencu, navratio nakratko i do redakcije čuvenog časopisa "La setimana enigmistika" u Milanu. Nakon tog putovanja u Italiji izrazio sam nadu da će taj kratki odmor delovati inspirativno na moje enigmatsko stvaralaštvo, što se na moje zadovoljstvo i dogodilo. Sastavljao sam sjajne zagonetke na Otvorenom prvenstvu Srbije u enigmatici (gde mi je za dlaku izmakla šampionska titula), zatim sam bio trostruki prvak na Susretima enigmata Srbije u Vrnjačkoj Banji, a četvrtim mestom u sastavljanju doprineo sam ekipnom zlatu "Kvizorame" na Susretima zagonetača Hrvatske u Kraljevici.

Dakle, ponovo sam u sjajnoj formi. Ovih dana ideje mi prosto naviru, uredno ih zapisujem na papir i spremam te zagonetke za 11. Ligu rešavača, tako da će učesnici tog tradicionalnog takmičenja moći maksimalno da uživaju. Pored ovoga, nadam da ću narednih meseci pronaći dovoljno vremena i da završim pisanje knjige o Milanu Milinu, a takođe imam ideju za još jednu veoma zanimljivu knjigu, no pripreme za nju će biti nešto zahtevnije. Za šampione uvek ima izazova! 

No comments:

Post a Comment