26/08/2018

Odličan kviz u "Book baru"

Kao prateća manifestacija na 18. Susretima enigmata Srbije održan je pab kviz u kafeu "Book bar", koji se pokazao kao pun pogodak. Učestvovalo je 13 ekipa, od kojih je devet bilo iz Sremske Mitrovice, jedna iz Beograda, a tri su napravljene od naših koleginica i kolega iz enigmatskih klubova. Kviz smo zajednički organizovali Vladimir Mladenov iz Sremske Mitrovice i ja, tako što je Mladenov sastavio većinu pitanja, a ja sam ih proverio, precizno formulisao i bio voditelj kviza. U prikupljanju odgovora i deljenju formulara pomogao nam je Zoran Ilijašević.

Nakon uvodnog dela, koji je sadržao 64 pitanja iz osam oblasti, za finalni meč plasirale su se dve ekipe, a na kraju je pobednik bila ekipa "Sir mi je(de)mo" iz Beograda (u sastavu: Miloš Karna, Miroslav Kordić, Nikola Miljković, Vladimir Stanković). Najbolji timovi u svakoj rundi i finalisti nagrađeni su knjigama iz beletristike i enigmatske literature, dok su za preostale goste enigmatske časopise darovali Ivan Rudić, Mile Janković i Željko Dimović. Po reakcijama koje sam video, lokalni ljubitelji kvizova bili su veoma zadovoljni zabavom koju smo im pružili.

Budući da često učestvujem na pab kvizovima, obradovao me je ambijent koji smo imali, na čemu se zahvaljujem našim ljubaznim domaćinima iz "Book Bara". Posebno mi je drago što su ekipe pokazale zavidno znanje, stoga se nadam da će što više mitrovačkih kvizaša učestvovati u budućim aktivnostima koje ima Srpska kvizing asocijacija. Naše tri enigmatske ekipe ("Somborci", "Tepšićevci", "Matorci") nisu se obrukale, čak je malo nedostajalo da "Somborci", predvođeni Sofijom Necin, stignu do finala. 

Uvodni deo: 1. Sir mi je(de)mo 59 poena, 2. Mućke 54, 3. Somborci 53, 4-5. Egzotični zec, 33 RPM 48, 6-7. Padrinosi, Winks Magija 46, 8. Takav sam i ja 43, 9. Vitezovi švedskog stola 40, 10. Tepšićevci 37, 11-12. Matorci, Alergični nastavnik 33, 13. Bili i Rajko 29. 

Finalni meč: Sir mi je(de)mo - Mućke 6:5 (odigrane su četiri igre: brojke, slova, berza i propitivanje)

No comments:

Post a Comment