28/08/2018

Novi materijal za knjigu o Milanu Milinu

Na 18. Susretima enigmata Srbije u Sremskoj Mitrovici sreo sam Jovu Vukovića, koji mi je doneo nekoliko fotografija za knjigu o Milanu Milinu. Od Sofije Necin dobio sam mejl Milinove poznanice, a reče mi da će pribaviti i ona neke stare fotografije.

Svi koji žele da mi pomognu u pisanju knjige mogu to da urade tako što će priložiti neku zanimljivu fotografiju ili mi ispričati neku od brojnih anegdota o profesoru Milinu (znamo svi bar jednu, ali treba ih se setiti). Enigmatskog materijala za knjigu imam dovoljno, ali kao piscu i dugogodišnjem prijatelju Milana Milina želja mi je da čitaocima približim ovu nesvakidašnju ličnost i legendu naše enigmatike.

Ko će biti izdavač knjige, još ne znam, ali ako bude potrebno štampaću je o sopstvenom trošku.

No comments:

Post a Comment