09/07/2018

Godišnjica foruma "Enigma cafe"

Na današnji dan, pre 16 godina, sa radom je počeo forum "Enigma kafe", prvo internet mesto u regionu koje je okupljalo majstore enigmatike i organizovalo brojna vrhunska takmičenja. Prevashodna namena mu je bila da se na njemu održava Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste (u početku pod imenom Internet kup za anagramiste), ali funkcionisala je i Enigmatska radionica, organizovani su Liga rešavača, Kup Srbije u rešavanju rebusa, Kup Srbije za anagramiste, Zoranove enigmatske zavrzlame (ZEZ), takmičenja za sastavljače ukrštenica, neke zanimljive igre (spajalica, padajuća slova), itd.

Pomenuti forum je vremenom postao prevaziđen iz prostog razloga što vizuelna komponenta (slike) nije bila zastupljena kao na sve popularnijim blogovima, no ja sam nastavio da ga aktivno održavam do aprila 2014. godine, kad sam pokrenuo blog ŠMEK. Nakon toga sam ga još dve godine koristio samo za prijem takmičarskih radova na šampionatu Srbije za anagramiste, pa sam na kraju sve aktivnosti preusmerio na blog.

Bez obzira na određene manjkavosti, "Enigma kafe" ostavio je značajan trag u istoriji ovdašnje enigmatike, stoga se zahvaljujem svima koji su mi tokom tih godina pomagali u radu.

No comments:

Post a Comment