02/07/2018

Divno književno-enigmatsko veče


U čitaonici Gradske biblioteke u Novom Sadu večeras je održano vrlo lepo i posećeno književno-enigmatsko veče, u kome sam sugrađanima predstavio moje celokupno stvaralaštvo. Na taj način odato je veliko priznanje meni, ali i srpskoj enigmatici, čiji sam već godinama najuspešniji predstavnik.

Da moja dela imaju i značajnu literarnu vrednost, dobio sam potvrdu sa najvišeg nivoa - od profesora književnosti i nagrađivanog pisca, dr Jovana Popova, te od profesora filozofije, pesnika i muzičara Damira Maleševa. Moji sagovornici imali su veoma zanimljiva izlaganja, predstavivši moje stvaralaštvo, ali i samu enigmatiku u punom sjaju. Naravno, njih dvojica kao inteligentni ljudi, estete i prefinjeni poznavaoci književnosti u stanju su da prepoznaju sve vrednosti i dobrobiti koje donosi bavljenje enigmatikom, zato su bili idealni kao sagovornici.
 
Pretpostavljam da ću ovih dana doći u posed snimka, tako da će istinski ljubitelji enigmatike moći da uživaju u izrečenom, dok će se oni kojima smetaju moji veliki uspesi verovatno iznervirati što me učeni ljudi toliko hvale i cene.

No comments:

Post a Comment