20/11/2017

Nikić i ja u meču za šampionsku titulu

U čitaonici Studentskog doma na Novom Beogradu juče je održan kvalifikacioni turnir za prvenstvo Srbije u kvizovci. Takmičilo se osam igrača, a nakon izvrsne igre pobednik turnira bio je Branislav Nikić, zabeleživši svih sedam pobeda. Drugo mesto s pobedom manje zauzeo sam ja, što znači da ćemo po pravilniku takmičenja Nikić i ja u decembru odigrati meč do šest pobeda za titulu prvaka Srbije.

Ovo kvalifikaciono takmičenje proteklo je u lepim i zanimljivim partijama, a turnirski žar borbe podsetio je na zlatne dane kvizovke. Verovatno najuzbudljivija bila je moja partija sa Markom Obradovićem u poslednjem kolu, koja je odlučivala o drugom mestu. Obradović je na startu poveo sa 70:0, ali već nakon petog poteza ja sam imao osamdesetak poena prednosti! U završnici partije moj protivnik bio je blizu preokreta, ali uspeo sam da mu pariram i na kraju pobedio rezultatom 249:230.

Sudija i organizator ovog okupljanja kvizovkaša, Rade Goljović, imao je pune ruke posla (paralelno je sudio i kategorni šahovski turnir), ali nije bilo većih primedbi na njegove odluke. Inače, još neki ljudi najavili su svoj dolazak, pa u poslednji čas odustali, no biće prilike za nove turnire.

Konačan plasman: 1. Branislav Nikić 7 poena, 2. Zoran Radisavljević 6, 3. Miloš Škarić 4, 4. Marko Obradović 4, 5. Ivan Božić 2, 6. Dragan Stojanović 2, 7. Nenad Savić 2, 8. Miloš Karna 1. U slučaju istog broja poena odlučivali su međusobni dueli i bodovanje po Soneborn sistemu.

No comments:

Post a Comment