01/04/2017

Ponovo zdravstveni problemi

Dragi prijatelji, u poslednje vreme, osim što sam bio maksimalno angažovan u predizbornoj kampanji Pokreta "Dosta je bilo", imao sam i velikih zdravstvenih problema, tako da nisam mogao da održavam blog.

Zbog osetljivog želuca pre nedelju dana mi je pozlilo, povraćao sam celu noć i morao sam da idem na infektivno odeljenje Kliničkog centra, gde su mi davali infuziju. Kasnije su mi uradili snimak ultrazvukom i konstatovali da imam kamen u žučnoj kesi. Za sada nije neophodna operacija, ali očigledno ću morati da obratim više pažnje u pogledu ishrane. Kao i uvek u sličnim situacijama, prva mera bila je mirovanje i stroga dijeta, dok se organizam malo ne oporavi.

Zanimljivo, dok sam ležao i primao infuziju, čuo sam da se pacijent pored mene zove KARLO KOLAR. To je prvi čovek koga sam sreo da ima anagramno ime i prezime.

1 comment: