11/07/2016

Kvizovka na festivalu igara

Tokom 1. Međunarodnog festivala igara u Novom Sadu bio sam demonstrator kvizovke, na štandu "Enigmatska radionica". Odigrao sam desetak slobodnih partija sa posetiocima festivala i svima se dopala ova enigmatska igra, a neki su čak izrazili želju da nabave garnituru. Nažalost, u tome im nisam mogao pomoći, ali ostali smo u kontaktu, pa ćemo videti da nekako rešimo taj problem i da nam se pridruže na nekom od turnira. 

Pored toga, u nedelju je održan mini turnir, na kome je nastupilo četvoro članova Enigmatskog društva "Đorđe Natošević". U finalu smo se sastali Kristian Knežević i ja, odigravši dve sjajne partije. Prvu sam dobio ja, rezultatom 249:212, ali u drugoj partiji moj protivnik je uspeo da iskoristi dobra slova i zasluženo pobedi sa nešto većom razlikom, 201:137. Treće mesto osvojio je Miloš Karna, koji je u dve partije bio bolji od Zorana Ilijaševića (71:82, 116:101).

Tokom dana na štand "Enigmatske radionice" došao je još jedan član "Natoševića", Milan Žarkovački. On je odigrao prijateljsku partiju sa jednom posetiteljkom, a kasnije je imao sreće da u nagradnoj igri bude izvučen kao dobitnik vredne društvene igre "Ventura". 

No comments:

Post a Comment