20/06/2016

Revija sjajnih anagrama na blogu!

Prethodnih nekoliko meseci imao sam prilično turbulentna dešavanja u životu, zbog kojih sam u izvesnoj meri zapostavio enigmatske aktivnosti. I pored toga, organizovao sam razna zanimljiva takmičenja, a mogli ste videti i neke efektne zagonetke u "Enigmatskoj radionici" i rubrici "Luda slova Zoranova".

Mislim da sada dolaze neka bolja vremena za mene, ali i za posetioce ovog bloga. Naime, budući da uskoro počinjem pripremu knjige "Put ka vrhu 4" (koja će sadržati moje anagrame na srpskom i engleskom jeziku), odlučio sam da sebe motivišem tako što ću svakog dana sastaviti barem jedan novi anagram za "Enigmatsku radionicu".

Reviji sjajnih anagrama doprineće i Kristian Knežević, čije rešavačko takmičenje "KEZ 2" će biti održano već 23. juna. Na tom takmičenju moći ćete da premijerno vidite 50 radova koje je Kristian poslao za časopise "Enigmatika" i "Enigma".

Pored ovoga, podsećam vas da je u toku 1. Otvoreno prvenstvo Srbije za anagramiste, u organizaciji Enigmatskog saveza Srbije. Radove su za sada poslali Snežana Stamenković - Jovanović, Mihajlo Džudžar i Boris Nazanski, a propozicije takmičenja možete pogledati NA OVOJ ADRESI. 

Konačno, nadam se da će u završnim mesecima ove godine biti mogućnosti da se organizuje i 15. Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste, takmičenje koje je zlatnim slovima upisano u istoriju srpske, ali može se reći i svetske enigmatike. Koliko znam, samo Anagrammy Awards ima nešto dužu tradiciju od nas, a kvalitetom mu dostojno pariramo.

No comments:

Post a Comment