15/05/2016

Nagrađena križaljka sa konkursa "Kvizorame"

U najnovijem broju "Kvizorame" objavljena je moja križaljka za strpljive, kojom sam zauzeo peto mesto na tradicionalnom konkursu "Memorijal Pavle-Libran". Taman toliko bilo je potrebno da dobijem knjigu za utešnu nagradu.

Budući da sam prethodnih godina pobeđivao i beležio visoke plasmane na raznim konkursima u Srbiji i Hrvatskoj, ovo ne mogu smatrati nekim rezultatskim uspehom. Ipak, u vrlo jakoj konkurenciji potvrdio sam da sastavljam izvrsne ukrštenice i na jeziku koji mi nije maternji. Ovde je posebno bilo zanimljivo što sam napravio moleraj 4x24, uz dodatnu belinu 6x8. Potrudio sam se još da uvrstim dosta zanimljivih sintagmi, kao i nefrekventna slova abecede. 

Ukoliko imate vremena za rešavanje, možete skinuti pdf dokumente na ovim linkovima: PDF1, PDF2

Ako želite da pogledate već rešenu križaljku, za to će vam trebati ovaj dokument: REŠENJE

No comments:

Post a Comment