22/03/2016

Povratak na mesto uspeha

Na vodećem svetskom sajtu za anagramiste, Anagrammy Awards, ranije sam beležio velike uspehe, tako da sam osvojio 23 nagrade "gremi", uz 11 pobedničkih radova. U najplodnijem periodu, između 2002. i 2003. godine, bio sam po rejtingu oko petog mesta, nešto kao David Ferer u tenisu. Otprilike u to vreme počeo sam i dominaciju na ovdašnjim prostorima, što je sve rezultiralo rekordnim brojem šampionskih titula i prvih mesta u sastavljanju anagrama. Budući da sam pobeđivao i u raznim drugim enigmatskim disciplinama, na veoma kvalitetnim domaćim i međunarodnim konkursima i turnirima, sve to me čini najuspešnijim srpskim enigmatom, što su činjenice koje se možda nekome ne dopadaju, ali ih je lako proveriti.

Pošto na Anagrammy Awards više nemam motiva za dokazivanje, vremenom sam smanjio aktivnosti, tako da sad retko šaljem takmičarske radove. Posle duže pauze prošlog meseca prijavio sam jedan zanimljiv anagram i zauzeo drugo mesto na glasanju, što nije bilo dovoljno za 24. "gremi", ali je ipak prijao povratak na mesto uspeha. Evo tog odličnog rada:

DUDE, IT'S A CAR! (Momče, to je auto!)
Rešenje: Dacia Duster

No comments:

Post a Comment