30/12/2015

Najbolji i u 2015. godini

Već duži period nemam mnogo vremena za bavljenje enigmatikom, a da budem iskren, ni motiva za dokazivanje. Odavno sam najkvalitetniji srpski enigmata, što sam potvrdio i ove godine. Maltene svugde gde sam se takmičio bio sam ubedljivo pobednik - na kvizu "Kocka je bačena", na šampionatu Srbije u kvizovci, na Memorijalu Milana Milina, na takmičenju "Naslovni anagrami"... Uz sve to, imam dobre šanse da po sedmi put budem šampion Srbije u sastavljanju anagrama, pošto kolo uoči kraja takmičenja zaostajem samo dva boda za vodećim. Takvim rezultatima, koje postižem dugi niz godina na domaćim i međunarodnim takmičenjima, ne može da se pohvali nijedan srpski enigmata.

Pauzu od bavljenja enigmatikom iskoristio sam da odem na obuku za barmene, što možda u nekoj budućnosti bude i moje zanimanje. Kao što godinama služim ljubitelje enigmatike, darujući im najbolja takmičenja i servirajući vrhunske zagonetke, mogao bih da služim i goste u nekom kafeu. Razlika je u tome što bih kao barmen naplaćivao usluge i uzimao bakšiš, dok od bavljenja enigmatikom ne mogu da živim.

Koliko ću još napraviti "enigmatskih koktela", to stvarno ne znam, no pošto ne volim da ostavim posao nedovršenim, logično je pretpostaviti da ću objaviti još barem dve-tri knjige. Neki dalji angažman teško da ima smisla, jer premda pišem vrhunske enigmatske knjige, pitanje je čemu uopšte to raditi kad nas se za stotinak godina ionako niko neće sećati? No, da ne pričam ništa unapred, jer i ranije sam imao faze kad mi je sve u životu delovalo besmisleno, pa bih opet pronalazio neku inspiraciju  i stvarao briljantne kreacije.

Svima vama kojima nešto znači moj rad, srećna Nova godina, a prvo naredno okupljanje zakazujem za nedelju, 3. januar 2016. godine, kada će biti održano poslednje kolo Lige rešavača. Živeli!

No comments:

Post a Comment