31/05/2015

Još jedno nezaboravno druženje u tem Somboru

Upravo sam se vratio sa 16. Enigmatske kolonije u Somboru, tradicionalne manifestacije koja je i ove godine opravdala očekivanja gostiju. Mom zadovoljstvu doprinelo je to što sam:

- Bio tri dana u društvu prijatnih, dobronamernih ljudi.
- Takmičenja koja sam organizovao i sudio u okviru "Memorijala četiri M" (kvizovka, rebusi, kviz "Brojke i slova") protekla su uspešno i na zadovoljstvo ljubitelja enigmatike.
- Pobedio sam u sastavljanju naslovnih anagrama, sa odličnim radom OPŠTA KRIZA I NEMA SE! ("Paketi za siromašne").
- Pobedio sam u rešavanju enigmatskih zadataka, koje je pripremio Ilija Ozdanovac.
- Pobedio sam u brzom rešavanju skandinavke, koje je priredio Željko Dimović.
- Obradovao sam Anicu Milošev, poklonivši joj knjigu "World of Anagrams" koju je htela da kupi.

Zahvaljujem se Somborcima na sjajnom gostoprimstvu, kao i sponzorima ovogodišnje Enigmatske kolonije, kolegama Miletu Jankoviću i Ivanu Rudiću, koji su nam obezbedili besplatan smeštaj i boravak na koloniji. Gosti iz Hrvatske, Ilija Ozdanovac i Josip Dubrović, prijatno su nas iznenadili pečenom jagnjetinom i gajbom "osječkog" piva, a Bane nas je počastio rođendanskim roštiljem i tortom, tako da smo se rasturili i od jela i od cuge. Mislim da svi gosti nose lepe uspomene i da niko nije otišao praznog srca, a ni praznih ruku (pošto je bilo lepih nagrada i poklona). Sve u svemu, bilo je to još jedno nezaboravno druženje u tem Somboru!  

1 comment:

  1. Narednih dana videćete rebuse koje sam pripremio za takmičenje, kao i još neke radove sa 16. Enigmatske kolonije. Jeste da smo se zabavljali, ali se takođe i vrlo ozbiljno i kvalitetno radilo.

    ReplyDelete