07/12/2014

Teme za 13. Anagramni kup Srbije

Na 13. Anagramnom kupu Srbije teme za sastavljanje (koje smo osmislili Ivan Andonov, Nenad Savić i ja) su sledeće:

1. GOL DARKA PANČEVA IZ PENALA U BARIJU

2. ORGANIZACIJA ZA EVROPSKU BEZBEDNOST I SARADNJU

3. PUT OD HILJADU MILJA POČINJE JEDNIM KORAKOM

U obzir dolaze samo čisti anagrami, bez izmene slova. Kod druge teme nije dozvoljeno korišćenje akronima OEBS i OSCE. Naravno, može se prijaviti samo jedan takmičarski rad po temi.

Radove koje sastavite pošaljite na moj mejl: zoradis@eunet.rs , najkasnije do 23:00. Nakon toga ću ja proveriti da li ispunjavaju tražene uslove, sortiraću ih po šiframa i poslati na glasanje.

Ugodna vam zabava i srećno!


1 comment:

  1. Nisam napomenuo neke detalje koji se podrazumevaju na ovakvim takmičenjima, pre svega da treba izbegavati ponavljanje istog korena reči u postavci i rešenju. Takođe, nema nikakve potrebe da se koriste vulgarnosti, jer, ovo je ipak nešto što će se pojaviti u izveštaju u časopisu.

    Inače, ja sam već sastavio sva tri komada, verovatno neću ništa popravljati i menjati.

    ReplyDelete