06/12/2014

Održana Enigmatska radionica

U novosadskom Spensu u četvrtak je održana manifestacija "In je biti clean", posvećena borbi protiv narkomanije. Među brojnim zanimljivim štandovima, na kojima su promovisani bavljenje sportom, kultura i obrazovanje, bila je i moja enigmatska radionica.

Posetioci priredbe, mahom srednjoškolci, tokom dana učestvovali su na dva takmičenja koja sam pripremio. Od desetoro takmičara koji su rešavali zagonetke najbolji je bio Miloš Karna, drugi je bio Milan Žarkovački, a treće mesto podelili su Bogdan Glušac i Adela Kurunci. Zanimljiv je bio i nagradni kviz, mada je dosta njih odustalo kad su videli težinu pitanja. U finalu je gimnazijalac Dušan Gvozdenović pobedio Uglješu Radovića, dok je trećeplasirani bio Srđan Horvat.  

Najuspešniji takmičari dobili su za nagradu knjige i diplome Saveza zagonetača Srbije, ali i ostali posetioci bili su zadovoljni, jer sam im podelio razna enigmatska izdanja Mileta Jankovića i časopise "Enigmatika" i "Razbibriga". Pored toga, gostima sam objašnjavao kako se rešavaju sudoku i razne zagonetke, a dao sam i informacije o kvizovima, tako da je ova promocija enigmatike uspešno protekla.

Nažalost, mada mi je tokom dana delovalo da će sve biti u redu sa nogom, izgleda da je u pitanju vrlo nezgodna povreda, jer i dalje otežano hodam, a možda ću čak morati da idem i na neku rehabilitaciju. Iz tog razloga nemam trenutno nijednu sliku sa štanda Enigmatske radionice, a jedva sam stigao i da pripremim anagrame za glasanje.  

No comments:

Post a Comment