20/12/2014

Novogodišnji ZEZ 2015


Dolazak novogodišnjih praznika nije nešto što u ovom trenutku očekujem u dobrom raspoloženju i s nekom verom u bolje dane. Jednostavno, nemam realno pokriće za takav optimizam i sve sam umorniji od nekih borbi u životu. Konstantno osećam neku nervozu u želucu, a uspeo sam i da povredim desnu nogu, tako da mi nije do nekakve "najluđe noći". 

Ovakvo neraspoloženje ipak neće uticati na već tradicionalni turnir, Novogodišnji ZEZ (Zoranove enigmatske zavrzlame). Za sve koji imaju volju da na početku 2015. godine, uz odgovarajući kućni štimung, rešavaju moje zagonetke, potrudiću se da napravim nešto zanimljivo. Naravno, najuspešnije rešavače očekuju i neke nagrade (kad ih već spomenu, izvinjavam se takmičarima koji sam nešto ostao dužan, gledaću da te zaostatke uskoro raščistim).     

No comments:

Post a Comment