26/11/2014

Neobjavljeni radovi iz starih svesaka

Pripremajući materijal za knjigu "Put ka vrhu 3", prelistavao sam stare sveske i tamo naišao na neke zanimljive ideje koje sam imao još krajem devedesetih. Tada sam prestao da aktivno igram šah i potpuno sam se posvetio enigmatici, što je bilo presudno da razvijem talenat i postanem najuspešniji srpski enigmata, kao autor vrhunskih radova i pobednik brojnih domaćih i međunarodnih takmičenja. Pored tih pehara i medalja, veoma značajno je i to što sam organizovao raznovrsna i vrhunska enigmatska, logička i kvizaška takmičenja, čime sam srpsku enigmatiku izvukao iz žabokrečine, postavio joj neke više standarde i omogućio afirmaciju mnogim odličnim sastavljačima i rešavačima.

Današnja dva rada iz Enigmatske radionice sastavio sam pre petnaestak godina. Naravno, neke zagonetke iz tog perioda sada mi deluju sasvim prosečno i smešno, pa mi je čak i drago što nisu objavljene. Ipak, bilo je tu i nekih vrlo dobrih stvari, pa ću gledati da ih iskoristim za enigmatska takmičenja koja predstoje, a nešto će biti objavljeno i na blogu.

No comments:

Post a Comment